W blaskach fleszy

Chwile, które zostają w pamięci


Jakiś czas temu (przy okazji roczku synka) postanowiłam zrealizować jedno z moich marzeń i umówić się na rodzinną sesję fotograficzną. Myślałam o tym już od dawna. Zaczęło się od ciąży - marzyła mi się sesja z brzuszkiem.  Niestety, nie zrealizowałam tego pomysłu. Potem chciałam utrwalić chwile tuż po narodzeniu synka, ale zwyczajnie się nie zorganizowałam na czas. I wciąż odkładałam to  na później. W zimie marzyła mi się świąteczna sesja fotograficzna, ale też nie było czasu. Niby nic wielkiego, a jednak zawsze było coś ważniejszego do zrobienia.  W końcu jednak powiedziałam sobie dość. Albo teraz, albo pewno już nie prędko, a roczek mojego synka to odpowiednia  chwila żeby utrwalić w kadrze uciekający czas.
Poszperałam więc po Internecie i znalazłam  fotografkę, która specjalizuje się w robieniu zdjęć dzieciom, oglądnęłam jej prace - spodobały mi się, więc zadzwoniłam i umówiłyśmy się na konkretny dzień i godzinę.

Sama miałam obawy, bałam się, że synek nie będzie chciał współpracować z nami, nie wiedziałam czy nie przepłacze całej sesji zdjęciowej. Jak się jednak okazało moje obawy były przedwczesne. To był fantastyczny dzień! Fotografka to super babka, która nie miała najmniejszego problemu wzbudzić zaufania naszego synka, mąż mimo iż nie przepada za zdjęciami znosił wszystko dzielnie, a ja... no cóż ja bawiłam się świetnie! Lubię wszystko co związane jest ze zdjęciami. Lubię fotografować, choć dopiero uczę się tej sztuki, mogę też być po drugiej stronie aparatu (pod warunkiem jednak, że jestem do zdjęć odpowiednio przygotowana). Ale najbardziej lubię oglądać zdjęcia: swoje, znajomych, czy te na wystawach fotografii. Wracając jednak do tematu, to był naprawdę fantastyczny pomysł.  Po pierwsze, zrobiliśmy coś wspólnie całą rodziną, po drugie, została nam pamiątka na cale życie, a po trzecie, no cóż cudownie było poczuć się znów kobieco, zadbać o siebie, zrobić sobie makijaż staranniejszy niż zwykle i zwyczajnie wyjść z codziennego kieratu. Do tego sielska atmosfera w czasie sesji, a w efekcie piękne zdjęcia, które będą pamiątka na resztę życia. Polecam wszystkim taki dzień!


Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz