Drugie urodziny bloga

Kochani!
Dziś są drugie urodziny mojego bloga, z tej okazji chciałam podziękować tym wszystkim, którzy tu zaglądają, czytają mojego bloga regularnie, lub tylko podczytują od czasu do czasu. Tym, którzy są ze mną od dawna, i tym, którzy dołączyli ostatnio. Dziękuję za czas jaki mi poświęcacie, również za Wasze komentarze,  czytam je zawsze z wielką radością i staram się na wszystkie w miarę na bieżąco odpowiedzieć:) Nie ukrywam, że bardzo lubię również podczytywać Wasze blogi i wciąż odkrywam w sieci interesujące nowe miejsca,  które są dla mnie prawdziwą inspiracją.

Mimo licznych obowiązków i ciągłego narzekania na brak czasu, mam nadzieję, że uda mi się kontynuować  pisanie bloga i spotykać się z Wami na Waszych blogach, przez kolejny rok.
Pozdrawiam Was ciepło:)

A to już moja ostatnio wykonana dekoracja z dyni (a jakże:) i jesiennych darów natury

Share this:

JOIN CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Elu gratuluję Ci drugich urodzin !!! Życzę Ci abyś dalej czerpała radość z pisania bloga i dzieliła się z nami swoimi kreatywnymi pomysłami i przemyśleniami !
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za te miłe życzenia:) Mam nadzieję, że się spełnią:)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze z okazji drugich urodzin bloga :)
    Wiele radości z pisania i kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! .Dwa lata to już coś jest w blogowym świecie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czas szybko leci, a mnie się wydaje jakbym zaczynała wczoraj...:)

      Usuń
  5. Elu dekoracje fenomenalne. Jesienna pora naprawdę ma w sobie tyle piękna. Też kiedyś nie lubiłam tej pory ale teraz myślę, że zajmuje drugie miejsce po wiośnie. Obyśmy mogli jeszcze nacieszyć się jej urokami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Dorotko, oby jeszcze zrobiło się ciepło i słonecznie, żeby móc jeszcze nacieszyć się pięknem jesieni:)
      Cieszę się , że Ci się spodobały moje jesienne dekoracje. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Gratuluję, Elu i życzę Ci kolejnych lat pełnych pasji twórczej, radości z pisania i mnóstwa pomysłów :) Dynia jest niesamowita. Kiedyś robiłam podobną z moim dzieckiem na konkurs do szkoły, to była super zabawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te piękne życzenia! Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  7. Gratulacje jubileuszowe :)
    Masz rację takie wzajemne inspirowanie się jest bardzo cenne.
    Wymiana inspiracji i spojrzenia na te same rzeczy w inny sposób jest niezwykle kreatywna.
    Życzę dalszego owocnego blogowania.
    Piękna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Biała Sówko:) Dziękuję za miłe słowa:) Pozdrawiam

      Usuń
  8. gratulacje! oby kolejnych przyjemnych lat z nami i blogowaniem :) a dynia piękna, nadaje się na okładkę do gazety typu "diy home made"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i muszę zerknąć co to za gazeta, bo o niej nie słyszałam.

      Usuń
  9. Uroczy bukiet, przyciągnął moją uwagę i oto jestem po raz pierwszy :) Niemniej gratuluję 2 lat blogowania :D
    Pozdrawiam,
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zdjęcie tak Ci się spodobało, że zaglądłaś na mojego bloga. Mam nadzieję gościć Cię częściej:) Pozdrawiam

      Usuń
  10. Kochana! Piekna dekoracja z dyni :-) Życzę Ci kolejnych, jak najcudowniejszych lat blogowania :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i za miłe słowa i za życzenia:) Pozdraawiam

      Usuń
  11. Gratulacje wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę kolejnych pomyślności :)
    Piękna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejnych urodzin Elu :)
    Bukiet przepiękny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę Ci kolejnych lat w blogowaniu!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w dalszym pisaniu:)
    Super ten wazon z dyni:)

    OdpowiedzUsuń