W świątecznym nastroju

Kochani, dziś prezentuję Wam moją ostatnią świąteczną dekorację. Choć przyznaję, że w mojej głowie wciąż rodzi się wiele nowych pomysłów, to wiem również, że w tym roku nie mam już szans na ich realizację. I dobrze, może w przyszłym roku będzie więcej okazji, by je pokazać:)

Dziś też po raz ostatni zapraszam Was też na nasz balkon. Oj, ile razy był on już obfotografowany! Tak się jednak składa, że przy tej pogodzie, jaką mamy, nie ma szans na jasne zdjęcia w naszym mieszkaniu. Spakowałam więc moje eksponaty i przeniosłam się na jedno przedpołudnie na balkon :)


Dziś przede wszystkim chciałam Wam pokazać  moje uszytki:) Wciągnęło mnie w ostatnich  tygodniach szycie i to bardzo. A efektem mojej ciężkiej, ale zazwyczaj jakże przyjemnej pracy są dwa skrzaty (widziałam je na paru blogach i bardzo mi się spodobały, postanowiłam więc spróbować uszyć je sama. I choć daleko im do ideału, przyznaję, że darzę je wyjątkowym sentymentem:)


Na co dzień siedzą sobie na kuchennej półeczce albo parapecie i uśmiechają się do mnie, jakby chciały powiedzieć:  nie martw się, wszystko będzie dobrze. No i ta ich energetyzująca czerwień!



***

Konik na biegunach, a właściwie renifer, widoczny na zdjęciach, dołączył do moich uszytek w ostatnich dniach, podobnie zresztą jak anioł, widoczny obok niego na zdjęciu poniżej.  


Z reniferem było o tyle  łatwiej, że miałam formę na jego wykonanie. Tak wygląda on w oryginale w książce, od której zaczęła się moja przygoda z szyciem maskotek

Zdjęcie pochodzi z książki "Dekoracje na Boże Narodzenie"

A tak prezentuje się w moim wykonaniu



 ***

Natomiast pomysł na uszycie anioła zrodził się w mojej głowie podczas przedświątecznych zakupów. Zobaczyłam kiedyś w sklepie pięknego porcelanowego anioła, który był niebotycznie drogi i pomyślałam, że przecież podobnego można uszyć samemu. Zaczęłam przeglądać internet i oczywiście znalazłam mnóstwo pięknych aniołów Tilda. No i wtedy dopiero się zaczęło! Wiedziałam, że muszę coś takiego uszyć, udało mi się zdobyć formę, a ponieważ czasu miałam już bardzo mało i bałam się, że nie zdążę i nie wiedziałam też, czy sobie z nim poradzę, zrobiłam jego uproszczoną wersje, bez nóg. Poza tym chciałam żeby stał. Uff, ostatecznie udało mi się skończyć  go na czas. I choć, muszę przyznać, że wszystkim się on podoba, ja póki co , za każdym razem, gdy na niego patrzę to mam ochotę pogrozić mu palcem. Bo tylko ja wiem, ile kosztował mnie czasu i pracy. Nawet nie chodzi o uszycie samego anioła, ile o zrobienie mu twarzy, a szczególnie włosów i uszycie sukienki. Tak to już jest, kiedy udaje się, że umie się szyć, a jak przyjdzie zrobić coś bez formy, czy wykroju, to wychodzą na jaw wszystkie braki:) No ale ostatecznie udało się i anioł jest świąteczną ozdobą mieszkania:)




***

A w tle nasza mała choineczka i wieniec adwentowy, ubrane również w uszyte przeze mnie serduszka i upieczone ostatnio pierniczki. 







I tak oto ostatecznie, na święta w moich dekoracjach po raz drugi z rzędu króluje kolor czerwony. Jest energetyzujący i po prostu pasuje mi do świątecznego wystroju. Ale przyznam, że już od dawna"chodzi" też za mną  kolor  niebieski w połączeniu z białym i srebrnym. Nie wzgardziła bym też złotem i brązem. Może kiedyś zaszaleję i zmienię całkowicie dekoracje, ale póki co, dobrze jest jak jest:)

Kochani tym postem żegnam się z Wami w tym roku

Życzę Wam pięknych, radosnych, spokojnych, spędzonych z najbliższymi, świąt Bożego Narodzenia, a w Nowym Roku samych słonecznych,  pełnych optymizmu dni:)

Do Siego Roku!

Share this:

JOIN CONVERSATION

36 komentarze:

  1. Rany, jak cudnie <3
    Uszytki są przepiękne, zazdroszczę talentu, bo ja do igły i nitki mam dwie lewe ręce :D W życiu nie umiałabym wyczarować takich cudeniek :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że się podobają nie tylko mnie:)

      Usuń
  2. Renifer jest boski. Po prostu się zakochałam :). Masz talent kobieto. Wszystkie dekoracje są cudne :). Pozdrawiam i magicznych Świąt życzę:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. A co do świąt, no cóż...byłe iście magiczne:)Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jak pięknie świątecznie u Ciebie ;)
    Bardzo chciałabym Ci życzyć pięknych świąt w gronie najbliższych osób, pełnych miłości i szczęścia oraz jak najwięcej odpoczynku i spełnionych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia. To były wyjątkowe święta:)

      Usuń
  4. Pięknie.
    Pozdrawiam i życzę Ci wiele radości i zdrowia na nadchodzące święta. Niech magia trwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka! Wspaniałych i magicznych Świąt Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że Twoje święta też były piękne:)

      Usuń
  6. Ślicznie, świątecznie i bardzo magicznie :)
    Uściski przedświąteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) A dla Ciebie uściski poświąteczne:)

      Usuń
  7. Śliczne i magiczne dekoracje Elu :) Piękne szyjątka, jestem zachwycona rogaczem na biegunach. Masz Moja Droga talent !!!!
    Życzę Tobie również ciepłych, magicznych świąt, w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogacz jest fajny, ale ja nie mam faworyta:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Aniu:)

      Usuń
  8. Jestem wszystkim zachwycona :)


    Wesołych świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje. Widać, że się napracowałaś. Ja nie zdążyłam wiele zrobić. Jeszcze mam w planach uszyć serwety na stół... ale pewnie skończy się ten zamiar jak zwykle... hehe. Magicznych Świąt Elu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycjo i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  10. Renifer jest prześliczny :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego Aniu w Nowym Roki. I trzymam za Was kciuki! Powodzenia!

      Usuń
  11. Podziwiam Twoje szyjątka!!! Wyszły super i są świetną dekoracją:)

    Wspaniałych Świąt, niech będą takie, jakie sobie wymarzysz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo podoba się taka dekoracja mieszkania:) Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Piękny świąteczny balkon :) Wszystkiego dobrego na te Święta i Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Arleta:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  13. Piękny świąteczny nastrój wprowadziłaś. Tobie i Twoim bliskim życzę równie magicznych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  14. Świetne rzeczy! Renifer jest najbardziej uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Widzę, że renifer wielu osobą przypadł do gustu. Cieszę się, że się podoba:)

      Usuń
  15. Lindas imagens. Maravilhoso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie klimatyczne ozdoby :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudowne, uwielbiam twoje aranzacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć:)
      Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  18. It's so lovely! great post.
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne dekoracje :)A Twoje uszytki cudne!

    OdpowiedzUsuń