Więc chodź pomaluj mój świat na żółto.....



Nie od dziś wiadomo, że kobiety kochają kwiaty.
Dla mnie każdy kwiat jest piękny, ale o tej porze roku najpiękniejsze są tulipany, a najbardziej niezwykłą moc mają te w kolorze żółtym.

Zostałam ostatnio obdarowana, tymi pięknymi kwiatami, tak, tak dzień kobiet :) ale również znajoma wpadła do mnie w odwiedziny, przynosząc bukiet żółtych tulipanów. I wiecie co? W mieszkaniu od razu zrobiło się jaśniej, przytulniej i weselej.


Uważam, że żółte tulipany, podobnie zresztą jak i inne kwiaty w kolorze żółtym, które kwitną o tej porze roku, mają terapeutyczną moc. Na przedwiośniu, kiedy w przyrodzie tak mało jeszcze jest kolorów, ich radosna, optymistyczna barwa działa jak zastrzyk energii.

Aby dłużej cieszyły oko, zadbałam o nie z należytą troską. Obcięłam twarde końcówki kwiatów i nadmiar liści i włożyłam do wazonu z odstaną, niezbyt zimną wodą, do której dodałam odrobinę cukru.
Mam nadzieję, że jeszcze długo będą cieszyły oko:)







Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz