Stroik adwentowy na plastrze drzewa

I tak oto  znów mamy grudzień. Dla mnie to szczególny miesiąc, nie tylko dlatego, że idą święta, że świat w grudniu wydaje się lepszy, a ludzie milsi. Ale przede wszystkim dlatego, że grudzień, a szczególnie jego końcówka obfituje w kilka bardzo istotnych dla mnie zdarzeń, jak np rocznica naszego ślubu, czy narodziny córeczki. No dobrze, ale jak zwykle wybiegłam myślami w przyszłość. A przecież to dopiero pierwsza niedziela Adwentu. 
Na czas oczekiwania na święta przygotowałam stroik adwentowy, a właściwie dwa. Pierwszy, który pokazuję Wam dziś, jest w wersji eko. 
Jak go zrobiłam? Z pieńka, który na kilka plastrów pociął mi brat, wybrałam  jeden, przetarłam  papierem ściernym i wysuszyłam go (dobrze jest również taki plaster "zabejcować" ale ja nie miałam na to czasu). Cztery świece w różnych wielkościach ozdobiłam szyszkami, orzechami laskowymi i żołędziami. Do tego kilka zielonych gałązek tui i drewniana, pomalowana na biało gwiazdka:) Przygotowanie dekoracji (poza czyszczeniem plastra drzewa) zajęło mi 5 minut:) Dekoracje można postawić luźno na plastrze, ale dobrze jest też je przymocować. Ja użyłam do tego taśmy dwustronnej i stroik gotowy.







Pięknego grudnia Wam życzę

Share this:

JOIN CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Śliczny, elegancki stroiczek. Już Adwent, a u mnie jeszcze świecznika adwentowego brak, strasznie się spóźniam. Ale może dziś uda mi się wreszcie zgromadzić materiały, a jutro zrobię :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze coś wymyślisz przed świętami:) Na pewno:)

      Usuń
  2. Prosty, naturalny i piękny :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda ten stroik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie w moim guście. Uwielbiam naturalne dekoracje. Te plastry drewna przydają się do wszystkiego, przez cały rok można wymyślać jakieś aranżacje z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA też szukam pomysłów na ich szersze wykorzystanie:)

      Usuń
  5. Świetny ! :) ja w tym roku sobie kupiłam też na plastrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny, w moim klimacie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń