Zapachniało wiosną

Byłam ostatnio na wsi. Stęskniona za zielenią, "przytachałam" do mieszkania wiosenne akcenty z łąki i z ogrodu mamy.

 Wypuszczające swoje pierwsze listki gałązki brzozy... gałązki kwitnącej wiśni.... parę kwiatów. Niby nic, a w mieszkaniu od razu zapachniało wiosną:)

Delikatnie różowe kwiaty wiśni stanowią piękny duet z pastelowym błękitem dzbanka, w którym zostały umieszczone i z soczystą zielenią listków brzozy








Gałązki brzozy idealnie komponują się również z tulipanami, a budka dla ptaków, zawieszona na jednej z gałązek, dodaje bukietowi wiosennego uroku:)




Poza tym nakarmiłam moją duszę pięknymi widokami




Zawilce...na łące, za naszym domem jest ich całe mnóstwo. 
Będę miała kiedyś bajeczny widok z okna:)

 

Share this:

JOIN CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Kwiaty wiśni wyglądają zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie u Ciebie :) Też lubię ten czas, wiosna to moja ulubiona pora roku. Na moim osiedlu już powoli zaczął kwitnąć bez lilak :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Aniu, że ja lubię każdą porę roku, pod warunkiem tylko, że świeci słońce:) Ale w wiośnie rzeczywiście coś jest magicznego. Ta przyroda, która budzi sie z zimowego uśpienia, daje jakąś pozytywna energię i zaraża optymizmem. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Zaprosiłaś do domu delikatną, piękną wiosnę :)
    Zawilce kocham , te dywany w lasach i na ich skraju, przy drogach, wyglądają bajecznie. Zawsze bardzo czekam na ten czas :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, pięknie wyglądają te dywany z kwiatów i nawet nie wiesz jak się cieszę, że taki właśnie widok będę miała z okna:)Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Oj też ciągle myślę o tym, żeby przytachać jakąś gałązkę ze sobą do domu. Ale za tydzień przeprowadzka, więc tylko się bałagan u nas zrobi i na razie ograniczam wszelkie dodatki. Ciekawe czy jeszcze te kolorowe gałązki zastanę za dwa tygodnie... Może już będzie ogarnięte mieszkanie. Oby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę powodzenia w przeprowadzce:) Nas tez to w wkrótce czeka...

      Usuń
  5. Pięknie się zrobiło u Ciebie :) Kwiaty wiśni są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty wiśni są piękne, ale najbardziej podobają mi się kwiaty migdałowca. Mam nadzieję, że kiedyś zagości on moim ogrodzie...

      Usuń
  6. Przepiękna ta wiosna się do Ciebie sprowadziła :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne widoczki :) Zatęskniłam za gałązkami w wazonie, świetnie wyglądają w towarzystwie tulipanów. Może uda mi się gdzieś znaleźć gałązki bzu, uwielbiam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało Ci się już "dopaść" gdzieś ten bez:) Cudnie pachnie...

      Usuń
  8. Już masz bajkowy widok :) Wiosennie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szkoda tylko, ze jeszcze nie na co dzień:)

      Usuń
  9. Zapachniał... cudnie:)
    Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. hihi przeglądam Twoje zdjęcia i czuję zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rację, wiosna pachnie przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są fantastyczne! Wracam jeszcze raz je podziwiać!

    OdpowiedzUsuń