Zmiany na blogu


Jak może zauważyliście, zaszły małe zmiany na moim blogu. Ostatnio trochę pracowałam nad ulepszeniem jego wyglądu. Szczególnie chciałam zrobić to od strony graficznej, to znaczy surfowałam trochę po necie i nauczyłam się - dzięki innym, mądrym blogom - jak można przedstawiać zdjęcia w różnych układach by wyglądały ciekawie (tak jak poniżej na przykład). Poza tym, Ci co zaglądali tu wcześniej na pewno zauważyli, że zmieniłam trochę wygląd bloga. Stworzyłam tematyczne zakładki, dzięki którym uda mi się - mam nadzieje - zachować ład i porządek w moich postach. W planach mam jeszcze dwie kolejne zakładki. Na razie nie będę zdradzała jakie, bo nie wiem czy w ogóle czas pozwoli mi na ich stworzenie. Póki co, cieszę się, że nawet taki laik jak ja, był w stanie poradzić sobie z tymi zmianami. Najtrudniej było mi przypisać posty do zakładek ale tu z pomocą przyszedł mój siostrzeniec.
Tak więc, rozwijam się, co bardzo mnie cieszy:) I choć daleko mi jeszcze do uzyskania takiego wyglądu bloga, o jakim marzę, to jednak małymi kroczkami idę do przodu. Mam nadzieję, że Wam również spodobały się wprowadzone zmiany.

Share this:

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 komentarze:

Prześlij komentarz