Nowa epoka

Już od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem stworzenia własnego bloga, czyli w moim rozumieniu, miejsca gdzie mogłabym utrwalać, a może i dzielić się z innymi własnymi myślami, spostrzeżeniami na temat życia i otaczającego nas świata oraz bawić się modą i prezentować stylizacje na różne okazje. Piszę może dzielić się z innymi, bo właściwie nie wiem, co jest dla mnie ważniejsze - pisanie dla siebie czy dla innych. Nie wiem też czy znajdą się chętni do czytania... Ale przyznaję, lubię utrwalać chwile na różne sposoby, czy to w formie pisanej, czy na zdjęciach, czy po prostu nakręcając filmiki. Przez chwilę zastanawiałam się, czy nie pisać lepiej pamiętnika i trzymać go w szufladzie lub w komputerze na prywatnym dysku, ale ta epoka już chyba przeminęła... Tak wiec idąc z duchem czasu i wychodząc na przeciw nowym możliwością z dniem dzisiejszym rozpoczynam blogowanie:) Przeczytałam ostatnie zdanie jeszcze raz i zaczęłam się śmiać, bo zdałam sobie sprawę, że jestem jakieś 15 lat za całym blogowym światem :) 


Jeśli znajdzie się ktoś, kto będzie chciał przeczytać moje posty i być może skomentować je, to zapraszam. Jeśli nie, no cóż, jakoś to przeżyję ( w końcu w Internecie jest tyle różnych, ciekawych blogów). Wówczas sama za X lat usiądę przed komputerem i poczytam nie tylko cudze, ale również własnego bloga. 
Może dowiem się o sobie czegoś więcej?

Share this:

JOIN CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Ja juz przeczytalam prawie wszystko tylko jak to kobieta zaczelam od końca a nie od poczatku ☺ I będę z utesknieniem wyczekiwać na kolejne posty. Tymczasem pozdrawiam😙

    OdpowiedzUsuń