Barwny październik

Na takie dni, jak te czekam przez cały rok. I za takie spektrum kolorów i barw kocham październik. Nawet jeżeli jest to tylko kilka dni w całej jesieni. Ale w tym roku, na szczęście, październik nas rozpieszcza:)


Jesień w ogrodzie. 
W tym roku jabłonie, podobnie zresztą, jak i inne drzewa owocowe, mocno obrodziły.



 ***


Klony, najpiękniejsze o tej porze roku


 ***

Ostatnie letnie kwiaty... 


 ***

Babie lato utkane z pajęczyn...



*** 

 Dzika róża mocno obrodziła w ogrodzie mojej Mamy. Co roku z niecierpliwością czekam na jej owoce, bo jak widać, są niesamowicie dekoracyjne. A poza tym, bardzo długo, po ścięciu zachowują swój piękny wygląd. Oprócz tego, że wykorzystuje ja do bukietów, w tym roku zrobiłam z niej również wieniec na drzwi. Jak mi wyszedł, pokarzę Wam wkrótce






 ***

W dzikie wino zaplątani...
A to dzikie wino równie dekoracyjne jak dzika róża, tyle że, po ścięciu zdecydowanie mniej trwałe.


***
Jesienne prace w ogrodzie. Przy takiej pogodzie to sama przyjemność.



 No i powiedzcie sami, jak tu nie kochać tej barwnej jesieni?:)

Prawie wszystkie zdjęcia pochodzą - po raz kolejny - z ogrodu mojej mamy, bo u nas na ogrodzie wciąż wieje pustką:) Ale "za płotem" takie właśnie widoki mamy.

Pozdrawiam Was jesiennie, ciepło

Share this:

JOIN CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Tegoroczna jesień jest,póki co, przepiękna. Oby jak najdłużej. Piękne kadry! I ten wór orzechów! My juz nasze zabezpieczylismy na zimę :) a dzisiaj bedzie kolejne ciasto z jabłkami i orzechami. Tak jesiennie :) serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wygląda na to, że nasza piękna jesień właśnie się skończyła. Ale może jeszcze wróci? A jabłeczniki o tej porze roku najlepsze! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny przebarwiający się świat :)
    Podoba mi się Twoja dekoracja z róży, jabłek i dyń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Wietrzyku, że Ci się podoba. Zaglądnji za jakiś czas, bo będzie więcej tego typu dekoracji:)

      Usuń
  3. Zawsze, gdy mówię, że jesień to najpiękniejsza pora roku, spotykam się z pewnym niedowierzaniem ("Serio? Jesień? Przecież wiosna, lato... W ogóle co to za pomysł z tą jesienią..."). A tu mamy dowód - jesień rzeczywiście jest piękną! Cudne zdjęcia :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jesień potrafi być piękna i barwna, chodź dziś za oknem już deszczowo i szaro. Ale to też ma swój urok, pod warunkiem że nie trzeba wychodzić z domu;)

      Usuń
  4. W tym roku ostatnie dwa tygodnie są na prawdę piękne. U Ciebie jesień wygląda wspaniale, cudowne kadry. Wspaniała pajęczyna.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że chociaż w kadrze można zatrzymać na dłużej tą piękną jesień:) Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Uwielbiam jesień, dla mnie to najpiękniejsza pora roku, nawet ta z deszczem, bo wtedy w domu robi się jeszcze przytulniej. Cudowne zdjęcia ogrodowe. Zauważyłam też piękny kolor drzwi, ładnie komponuje się z darami jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest coś magicznego w tym siedzeniu pod kocykiem z kubkiem gorącej herbaty czy kakao. Szkoda tylko że przy takiej pogodzie dzieciaki od razu mi chorują,bo to ostatnio
      nieco studzi moją miłość do jesieni.
      Cieszę się że podobają się komuś jeszcze nasze drzwi, bo słyszę wiele krytycznych uwag na ich temat, co nie zmienia faktu, że nie zamieniłabym ich na rzadne inne:)

      Usuń
  6. Też lubię jesień, a w twoim wydaniu jeszcze bardziej :-) Pozdrowienia słoneczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzę, że jest nas lubiących jesień więcej:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Podobno taki ciepły i urodzajny sezon zdarza sie raz na 10 lat. Czekam na wieniec. Sama w tym roku jeszcze chciałabym jakiś wykonać, ale Twoje są zawsze genialne! Może się czymś zainspiruję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie strasz, że będą musiała czekać aż tak długo, bo liczę że za rok też jesienią będzie tak cudnie:) Wieniec jest prosty, bo oczywiście brakuje mi czasu na eksperymenty, ale mam nadzieję, że się spodoba:) mam też nadzieję, że uda mi się pokazać go wkrótce bo wciąż brakuje mi czasu na blogowanie, szczególnie teraz gdy dzieci mi się pochorowaly.

      Usuń
  8. Przepiękne jesienne zdjęcia, zachwycają mnie te kosze zbiorów, jabłka, orzechy... to takie sielskie i miłe sercu :D
    Jesień kocham, to moja ulubiona pora roku, przyroda aż kipi od niesamowitych barw :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię gdy w zasięgu ręki są te wszystkie smakołyki:) Zerknęłam wczoraj na Twojego ostatniego posta i widziałam, że u Ciebie też piękna jesień:) taką lubię najbardziej. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Dzika roża jest piękna :)
    Bardzo jestem ciekawa wieńca, ale te drzwi...przecudne.
    Pozdrawiam jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podobają i drzwi i dzika róża;) Ja bardzo lubię jej owoce, bo są bardzo dekoracyjne. Słyszałam że można je też po obróbce jeść,ale przyznam, że nigdy nie próbowałam. Pozdrawiam

      Usuń